Kan ik het schilderij ergens komen bekijken ?
U kunt uw schilderij bekijken op uw eigen locatie, thuis of op kantoor. U kunt immers het schilderij het best beoordelen op de plek waar het ook komt te hangen. In vrijwel alle gevallen pakt dit goed uit, doordat ik op de website ook grote foto’s van de schilderijen laat zien. Wilt u het schilderij toch retourneren, dan kan dat binnen 10 dagen, waarna ik uw volledige betaling terugstort.
Hoe werkt gratis op zicht ?
U bestelt en betaalt het schilderij en u krijgt het kunstwerk zo spoedig mogelijk geleverd. U kunt het schilderij op uw gemak bekijken. Wilt u het schilderij retourneren dan laat u het mij zo spoedig mogelijk weten. U kunt het kunstwerk binnen 10 dagen naar mij terugsturen of brengen en eventueel een ander kunstwerk uitkiezen. Ik stort uw volledige betaling terug zodra ik het schilderij weer heb ontvangen.
Kan ik het schilderij ook in bruikleen krijgen ?
Via het contactformulier kunt u aangeven welk werk u voor een bepaalde periode wilt huren. Ik zal u daarna zo spoedig mogelijk een prijsvoorstel doen samen met de voorwaarden van de overeenkomst.
Kan ik ook kadobonnen kopen ?
Ja, een schilderij is een geweldig kado voor een verjaardag, jubileum of als huwelijkskado. Neemt u even contact met me op om de kadobon aan te vragen. De bon wordt geleverd in een fraaie, toepasselijke kadovorm.
Hoe wordt het schilderij verstuurd ?
De schilderijen worden veilig verpakt en bezorgd op het door u opgegeven adres.
Wat zijn de verzendkosten ?
De verzendkosten verschillen per werk en zijn daardoor niet inbegrepen. Wij zullen voor u altijd de meest betrouwbare en meest voordelige manier van verzending in overleg bepalen.
Is BTW inbegrepen in de prijs ?
Ja, de prijzen zijn inclusief 6 % BTW
Moet ik het schilderij nog laten inlijsten ?
Mijn werken worden meestal zonder lijst geleverd. Wanneer u mijn advies of begeleiding wenst bij de aankoop van een lijst, dan is dat in principe mogelijk. Mijn schilderijen zijn bij oplevering klaar om op te hangen. Als u dat mooi vindt, dan kunt u er zelf een lijst omheen laten zetten bij uw lokale lijstenmakerij. Soms is een bepaalde lijst heel essentieel voor het totale beeld van het werk en dus door mij ingelijst. In dat geval is de verkoopprijs inclusief lijst.
Wat als ik een schilderij niet mooi vind ?
Ik hoor in bijna alle gevallen dat een schilderij in het echt nog mooier is dan op de website. Maar het kan natuurlijk gebeuren dat het schilderij u toch minder aanspreekt dan verwacht. Bijvoorbeeld omdat het toch niet goed blijkt te passen bij de rest van uw interieur. Wat de reden ook is, u mag elk schilderij binnen 10 dagen na ontvangst aan mij retourneren. Uitgezonderd de schilderijen die op maat gemaakt zijn. Neemt u wel tevoren contact met me op zodat we een goede afspraak over de verzending kunnen maken. Zodra ik het schilderij in goede staat heb ontvangen, maak ik het betaalde bedrag naar u over.
Wat als een schilderij uitverkocht is ?
Mocht een schilderij niet meer beschikbaar zijn, dan zal ik een vergelijkbaar uniek exemplaar speciaal voor u schilderen.